Ki vagyok?

 2013.08.26. 14:36

Igen, az első kérdés, ami joggal vetődik fel, ki is vagyok én, hogy véleményt alkossak, rangsoroljak bármit is? Hát őszintén szólva, szinte senki. Nem vagyok se híres zenész, se a legnagyobb szervezők egyike, de pofátlan viszont igen, ezért rátok erőltetem a véleményemet :)
Amúgy azért van némi rálátásom a dologra, a punk szcénában nőttem fel, játszottam néhány zenekarban, szerveztem néhány kisebb-nagyobb bulit, megismertem rengeteg embert, zenekart, zenekartagot, jártam sok koncerten, játszottam is elég sok helyen. Zenében elég vegyes ízléssel vagyok megáldva, a punktól kezdve a hiphopon át a drum 'n bass-ig sok mindent meghallgatok, így nem meglepő, hogy a punkon belül is több ágazatot szeretek.
Nem sorolom magam semmilyen oldalhoz, csoporthoz, véleményem van sok mindenről, amit le is fogok írni.
Nem elképzelhetetlen, hogy lesznek szerzőtársaim, ahogy az sem, hogy valamilyen szinten magazinként fogunk működni, de ez még a távoli jövő, egyelőre csak írom, ami eszembe jut, kommentelni szabad, sőt, ajánlott. Alapvetően nem fogok cenzúrázni, mindenkinek szíve joga a véleménye, de a fröcsögve kurvaanyázó szösszeneteket hagyjuk már ki :)

A bejegyzés trackback címe:

https://undergroundmemories.blog.hu/api/trackback/id/tr345477815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása